rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 18 September 2014

CABARAN 30 HARI: hari ke 16 - bagaimana aku 10 tahun lagi?

Assalamualaikum w.b.t


Holaaaa ebelibadiii. First of all, nak mintak maaf sebab xdpt balas kunjungan u alls yg sudi singgah blog cikai I. Sebabnya aku update pown melalui phone je. Nak follow back melalui phone? Xreti gua. Lappy dah jahanam. Sobs sobs. Nanti bila aku dah free or Lappy dah Ada, aku Blogwalking ok? Dan Sila pm aku dgn segera ea pemenang2 giveaway mama yg dapat hadiah dr aku.

Ok. Siapa aku dan bagaimana aku 10 tahun lagi? Boleh kalian agak? My Future Life sendiri pown aku xdapat agak. Huhu

Masa tu tahun 2024. Betul? Masa tu mungkin aku dah ada suami dan anak 5. Haha aku nak kerja office hour waktu tu. Sebab nak jadi isteri mithali. Kalau kerja shift, penat wooo. Kesian suami nanti. Xdapat layanan dr isteri.

Then masa tu In Sha Allah aku xkerja di wad lagi sbg staff nurse. Aku nak cari pengalaman di tempat lain pulak sambil2 menjadi blogger yang xjemu dalam dunia penulisan. Siapa tahu? Tp nie rancangan aku sahaja. Kalau Allah x mengizinkan, xkan kita xnak redha? Rancangan Allah lah sebaik2 perancangan. Dan aku harap 10 tahun lg aku Masih sihat walafiat tanpa sebarang penyakit. 😉😉

*Ok. Bagaimana anda 10 tahun lg? cabaran hari ni tamat. 14 hari lagi cabaran 30 hari akan tamat. Ok gud luck !

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome