rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 21 September 2014

CABARAN 30 HARI: hari ke 19 - 1 resepi kegemaran aku

Assalamualaikum w.b.t

Penattnya hoiii. Baru bangun tido nie ha. Malamm nie malam ketiga. Kuiii Nasib xterlajak tido sampai ke malam.

Ok resepì kegemaran aku. Memang aku dah lama try nak belajar sejak azali lg. Aku suka sambal sardin hancur ibu aku. Masa belajar kat kolej dulu. Setiap kali balik kampung mesti suruh ibu aku masak kan. Huhu

Milik En Google. Sambal sardin kalau di makan dengan lempeng pown sedap. Huhu

Sambal sardin simple dan makanan paling murah rasanya. Sampai kawan aku kata senang laki aku bila dah kawen nanti. Yelaaa xpayah dok nak beli makanan memahal sbb tak memilih. Huhu

Selain dr tu xlupa juga kepada ikan keli kegemaran. Haha kbye !

Rasa mcm nak sambung tdo balik tp takut terlajak wooo. -_-

2 comments:

Ibu Ann said...

superb dik!! menarik...nak try gak..

jom singgah

http://kisahpondokkecil.blogspot.com

Ibnu Ramli said...

feberet ni.. sambal sardin makan dengan apa2 pun sedap.. tapi paling best aku suka kalau makan dengan roti canai xD

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome