rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 22 September 2014

CABARAN 30 HARI: hari ke 20 - quotes kegemaran

Assalamualaikum w.b.t

Memandangkan aku ni puitis orangnya so aku selalu stalk page best quotes di fb sebab quotes2 dia awesome. Kadang kala terkena pada batang hidung sendiri. Hew hew

Bila kau jenis yg kasar. So org Expected kau kuat bila disakiti. Fakta, Hurt Is still Hurt. :'(

Sometimes. T_T

Masih belum jumpa yg sejati. Sebab alasan jauh selalu digunapakai utk berlaku curang.

I don't mind at all. !

 Fall In Love....
Again...

dari mata aku kau akan lihat kejujuran itu. Aku pandai berlakon tapi mudah tertangkap. Kerana aku xpandai menipu orang yang betul2 kenal siapa aku.

Ok time for sleep. I nak tido. Cuti. Baru lepas keje malam. Nanti aku blogwalking hokeyyy. Kat kampung nie. Topup tido dulu apa2 hal. Hoho kbye !

1 comment:

Farah Waheda Wahid said...

i love all those quotes...

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome