rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 25 September 2014

CABARAN 30 HARI: hari ke 23 - pekerjaan yg aku ingin selain kerja aku sekarang

Assalamualaikum w.b.t

Hari nie kerja pagi so boleh update apa2 yg patut. Hiksss. So kerja apa yg aku ingin kan selain dr kerja nurse aku yg sekarang aku sedang ceburi?

Polis woman
Dulu bercita2 lah aku sejak dr kecik sampai la Hari nie even dah jadi staff nurse pown masih minat nak jadi Polis. haha first sekalì faktor menghalang adalah family. tak ada restu dr keluarga pown tak guna. betul? faktor kedua adalah tangan. Tangan aku Pernah patah der. Sobs Sobs.

Photography
Sekarang minat aku pown dah ke arah nie jugak. Tapi...aku tak pandai. Macam Mana? Hoho So hanya jadi stalker pada photography2 yg dah berjaya. Huhu

Novelis
Aku pernah cerita sebelum nie. Aku memang nak jadi mcm kak damya hanna. Aku dah tulis novel hampir separuh jugak tapi hilang sebab lappy kena format Sebab termasuk virus haram jadahh tu. So sejak dr tu aku malas dah nak taip apa2 lg. Tp ibu aku kata aku mudah mengalah. Hmm hmm yeke? -_- 

Ok time for sleep now sebab pg tadi masa kerja xcukup tidur. Hoho 

5 comments:

fayreen mizan said...

Keep on moving, dik. Mana tau, boleh jadi novelist yang hebat satu hari nanti.. :)

At-Tarmizi said...

Nice post :)

http://seronoknyermelukis.blogspot.com/

Gee Lion said...

samalah kita cik hana.. bezanya sy dah siap taip semua. tunggu nak publish je. hamjad terkena virus. sampai sekarang fobia nak menulis lagi... huhuhuhu...

Cikgu Norazimah said...

kalau CN nk jadi wartawan..huhu

Jari Manis said...

mmg penat kan kalau kerja shift nih

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome