rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 27 September 2014

CABARAN 30 HARI: hari ke 24 - rumah impian

Assalamualaikum w.b.t

Alamakk rupanya tertinggal satu hari semalam dalam cabaran nie. So, aku publish hari ni la utk cabaran hari ke 24. Hoho

Rumah impian? Aku suka villa. Pernah masa kecik2 dulu berangan nak ada villa sendiri then duduk dengan family. Haha tp impian je yang mampu. Sobs sobs. Huhu

Milik En Google

Selain tu, aku suka rumah batu yg ada serambi. Hoho

Ok. Cabaran Hari Ke 25 aku publish esok hokeyyy. Hoho Kbye !


2 comments:

Cikgu Norazimah said...

wah! rumah impian ;)

Jari Manis said...

rumah ayg ada swimming pool..bestnya..tapi itu hanya impian..sis JM pun x mampu nk miliki rumah seperti ni

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome