rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 28 September 2014

CABARAN 30 HARI: hari ke 25 - berita hari ini yg aku baca

Assalamuaikum w.b.t

Haippp tengah kerja pown masih lg nk update. Hoho berita hari ni yg aku baca? Honestly aku xsuka baca paper tak suka dengar berita. Haha so news apa je hari nie?

so aku Godeh2 jap dekat web tengok apa yg interesting. aku kalau Baca metro bila dtg minat tu aku lebih suka baca isu yg melibatkan nyawa. ada satu kes semalam mengenai ibu bersama janin sempurna digilis kereta api. tapi hari nie baru baca.

DI SINI (METRO)

Kesian. Tak boleh nak dengar kes ibu mengandung diuji dengan melibatkan nyawa. Rasa macam, cuba kalau aku boleh ke aku tanggung? Sobs sobs. T_T

Hmm hmmm.

1 comment:

Gee Lion said...

as salam cik hana,
yg berita tu baru tahu gak tadi.. dah jarang belek paper & tengok tv.. entahlah, malas. haha.. takziah kpd keluarga mangsa yg terlibat.. :(

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome