rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 5 September 2014

CABARAN 30 HARI: hari ke 3 - sesuatu yang menguatkan gadis bernama asha hana

Assalamualaikum w.b.t

cabaran 30 hari diharungi seperti biasa. hari nie penat sikit sebab kerja malam. so membongkang dulu baru post. haha ok apa yang menguatkan aku? arwah atuk sebelah ibu. dia inspirasi aku dia kekuatan aku dia pendorong aku untuk berjaya sehingga hari ini. sebelum2 ni aku pernah ukir puisi mengenai kekasih dua dunia berbeza. dialah orangnya. nak baca puisi yang mana. klik je page AKU & PUISI. ada dekat celah2 tu je. haha

pentingnya dia dalam hidup aku sama seperti ibu dan ayah aku. kau nak tahu, saat dia pergi, separuh jiwa aku turut pergi. sebab aku tak sempat nak tunjuk segulung diploma pada dia yang aku dah berjaya genggam hari ini. tapi ALHAMDULILLAH aku sempat jaga atuk seminggu dekat hospital time aku praktikal masa tu. aduhhh touching la pulakk. sobs sobss. :')

selain tu, kekuatan aku tentu2 lah family aku. kerana dorang la aku still jadi staff nurse dekat hkl. kalau ikutkan tak minat kerja nurse, kalau ikutkan hati dan akal yang dok hari2 stress dengan kerja yang busy dekat emergency department, for sure aku dah lama quit. aigooo T_T

*nanti cabaran seterusnya....

CABARAN HARI 1
CABARAN HARI 2

5 comments:

Anizz Annisa said...

sedih plak bacenye.. al fatihah..

Farah Waheda Wahid said...

al-fatihah, tiba2 baca entri ni menusuk ke dalam...

adk dayah said...

al-fatihah

Norhasniza Khalid said...

al fatihah hana... semoga rohnya ditemptkan dikalangan orng beriman..

Hawa Wati said...

sedihnyer baca ni....

Al-fatihah...

Jom singgah sini

http://vitalicious2u.blogspot.com/

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome