rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 7 September 2014

CABARAN 30 HARI: hari ke 5 - 3 perkara yang aku ingin katakan kepada bekas kekasih

Assalamualaikum w.b.t

Ok. keje malam 3 hari telah tamat. and now i'm on my way to my hometown. perghh mencabar nya nak taip entry utk cabaran hari ke 5 nie. haha

ok. apa yang aku nak cakap pada bekas kekasih? heyy. can you see how big a smile in my lips without you? heyy seimbas bayang2 kau pown aku jijik nak tengok. hey i've got a new life much better than before. heyyy kau tunggu masa aku tumbuk muka kau dengan tangan comel aku nie. kau tunggu.

lebih pulak aku bagi. poyo haha sebab macam2 sebenarnya aku nak cakap. tapi cakap depan cermin je berharap setiap kata2 tu dia akan terdengar dan sentap seketika. kalau. haha


apahal tiba2 nak share lagu nie pulak? ohh saja. lalalala.

tapi antara banyak2 perkara di atas, yang aku nak cakap cuma satu. cuma satu. yang aku tak berkesempatan nak cakap sampai hari ni. apakah itu? siapakah itu? poyo. haha

actually the most important, aku harap yang kau dapat lebih baik dari aku. That's it. Past is Past. we are not mean together. kalau satu hari nanti dalam takdir Allah itu akan ada pertemuan antara kita, jangan ada ungkitan antara kau aku. kerana aku sudah lama menganggap hati cela ini tiada ruang lagi utk perbaiki yang kelam. Yang semalam tak kan pernah ada dalam masa depan.

fuhhh lega. cabaran hari nie siap. esok punya cabaran pulak bagaimanakah nanti? :D

CABARAN HARI 1
CABARAN HARI 2
CABARAN HARI 3
CABARAN HARI 4

3 comments:

mama 3farhanah said...

Wahhh...tiada jodoh antara kita.

aiman mania said...

wahhh...kemain marah ye..huhukkksssss!jgn marah2nanti kedut muka..hohohoho :D

acik watie said...

nama pun bekas kekasih,kan.

http://acikwatie.blogspot.com/

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome