rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 8 September 2014

CABARAN 30 HARI: hari ke 6 - apa yang aku makan hari ini

Assalamualaikum w.b.t

ok. cabaran untuk hari ini. aku makan apa? makanan kampung pluss dengan makanan western. haha

milik en. google

lempeng dengan sambal tumis. haha sedap wooo

then bile lapau lagi. aku goreng la kentang. ok bila di rumah aku memang kuat makan.

milik en. google jugak.

sedapnya hoiii. fav aku. kentang goreng ! :D

ini baru sarapan pagi belum tengahari lagi. haha tp ibu aku kata nak masak ikan kembung masak asam dengan kaki ayam goreng kari. sedapnyaaaa. terliur kejap weyhhh. -_-

*ok. esok gua akan ke pasir mas utk kursus transformasi minda. doa2 la line dekat sana ok utk aku taip setiap cabaran2 mendatang yooo.

1 comment:

fadhil eda said...

eda follow sini yer

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome