rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 9 September 2014

CABARAN 30 HARI: Hari ke 7 - sejauh mana pendidikan itu penting bagi aku

Assalamualaikum w.b.t

milik en. google

pendidikan bagi aku memang penting. sebab itu salah satu cara untuk kau mencari rezeki yang halal serta diberkati olehNYA. Ilmu memang dituntut dalam Islam. Tapi honestly aku cakap. aku jenis malas nak sambung belajar lg. setakat diploma je dah cukup. yang penting sekarang aku dah ada pekerjaan sendiri yang bermula dari ilmu sepanjang 3 tahun dekat kuim dulu. ALHAMDULILLAH. :)

"sesiapa yang menempuh satu jalan untuk menuntut ilmu, maka ALLAH akan memudahkan baginya jalan ke syurga." (H.R. Muslim)

*saat ini aku sedang bersibuk2 untuk ke pasir mas. sempat lagi kan hupdateee !! :D

CABARAN HARI 1
CABARAN HARI 2
CABARAN HARI 3
CABARAN HARI 4
CABARAN HARI 5
CABARAN HARI 6

3 comments:

Teja Evalea said...

betul3.

org ckp klu da rasa keje ni mmg susah nk fkir smbung lg huhu.

Ibu Fahim said...

selamat bekerja...
nak sambung perlukan semangat kental...
in sya Allah, semua boleh...
BEST OF LUCK.

Mime MF said...

pelajaran mmg penting..wajib kita menuntut ilmu...tak semestinya pelajaran kt sekolah je..byk ilmu yg boleh kita cari lagi..:)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome