rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 10 September 2014

CABARAN 30 HARI: Hari ke 8 - 5 lagu cinta kegemaran aku

Assalamualaikum w.b.t

cabaran hari ke 8 bermula. dan hari meletihkan pown bakal bermula hari nie. nanti aku update ea pengalaman program transformasi minda selama seminggu dekat pasir mas nie. hehe lagu cinta? banyak sebenarnya. sebab aku memang kaki jiwang. haha so here we go !

takdir cinta by rossa. lagu nie buat aku rasa lain. tak tahu kenapa. aku sendiri tak ada jawapan.

madah berhelah by ziana zain. sebenarnya aku minat dengan dia. semua lagu dia aku suka la tp lagu nie top one. haha sebab setiap kali karok aku akan nyanyi lagu nie dan jerit sekuat hati. lepas tension woo.

sonata musim salju by hazami. lagu nie asalnya dari cerita winter sonata. sebab tu aku suka. mungkin ada sebab lain?

butakah cinta by spring. lagu nie zaman 80-an 90-an bro. memang fav aku group nie. sampai aku sanggup simpan kaset dia dulu. tapi entah mana entah pergi jahanam. huhu

kesilapanku keegoanmu by siti nurhaliza. lagu nie pown aku selalu bawak time karok sampai orang pown dah bosan dengar. haha tp tu zaman belajar dulu. zaman kerja aku tak jumpa lagi geng kaki karok macam mmber2 kolej bro.

nak tambah lagi satu boleh. haha lagu nie pown fav jugak ! nanti nak karok lagu nie la. haha :D

cabaran seterusnya tunggu esok esok dan esok. :) :)

2 comments:

Anizz Annisa said...

suke semua lagu rossa.. feeling habis :)

Mime MF said...

sonata musim salju..lama xdgr lagu tu..:D

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome