rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 11 September 2014

CABARAN 30 HARI: hari ke 9 - 5 lelaki yang manarik perhatian aku

Assalamualaikum w.b.t

ok. cabaran untuk hari ini. 5 lelaki yang menarik perhatian aku. ahaksss.

1. tinggi. aku suka lelaki yang tinggi dari aku yang hanya 156 cm je ketinggian aku. Ketot je kan aku? haha lelakì tinggi ni nampak macam sasa. Macam ! Haha

2. berkaca mata. bukan yang bajet ala2 nerd tu ea. hmm smart kalau lelaki pakai spec mata putih. serius. nak2 yang spec mata kalau kena cahaya matahari dia jadi warna gelap dah macam spec mata hitam. boleh imagine tak?

3. simple. lelaki yang simple pakaian dia time hang out dengan kita. biar simple janji sedap mata memandang. aku tak suka lelaki yang terlalu memilih dalam pemakaian. cerewet memang tak boleh ngam la dengan aku.

4. tegas. tegas dalam keputusan dan pendirian. bukan sekejap ya sekejap tidak. macam lalang kena tiup angin. lelaki yang tak berpendirian bila dia jadi ketua keluarga, dia tak akan tahu macam mana nak jadi tunggak utama. lol.

5. protector. lelaki yang melindungi kita walaupown dia sekadar kawan, yang perempuan nie akan rasa dihargai tw. macam abg aku dengan adik2 aku. even aku pakai ketat sikit, dah marah. lelaki macam tu la yang awesome. bukan lelaki yang suka perempuan tayang sesuka hati.


nahh belanja sikit abamm kacak lagi bergaya nie. heheh *melting*

tamat cabaran untuk hari ini. nantikan cabaran utk hari esok. :)

*Penatnya kursus. Tak cukup tidur. T_T

CABARAN HARI 1
CABARAN HARI 2
CABARAN HARI 3
CABARAN HARI 4
CABARAN HARI 5
CABARAN HARI 6
CABARAN HARI 7
CABARAN HARI 8

3 comments:

Cik Sue said...

ahaaaa abam zil tu menggoda weh hahahha

Cik Itah@RRP said...

salam. ehh..kita sama la, sy pun suka lelaki berkaca mata hehehe

salam perkenalan. minat biru ya? sama hehe

Hafiz Hafizol said...

saya mmg xde dalam list la jawabnyee


hahahaha

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome