rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 2 October 2014

CABARAN 30 HARI: hari ke 29 - bunga kesukaan dan maksud tersirat

Assalamualaikum w.b.t

Bunga? Bila kau pandang fizikal aku yg kasar nie agak2 aku suka bunga ke tak? Haha aku tak suka flora tp aku cintakan fauna. Cewahhh bunga mmg cantik tp aku tak fanatik. Yup.

Dulu aku suka orkid, dahlia sebab perempuan yg nama nya orkid dan dahlia mesti rupanya cantik wooo. Haha

Tp now dah beralih pulak pada bunga tulip sebab paras dia cantik cuma aku tak pernah bau lg. Tak pernah jumpa depan2 lg. Hoho

Sesuai diberi pada kekasih hati. Sebab warna nya yg pelbagai. Nak memujuk pown boleh guna bunga nie. Haha entah. Ya kot? Bunga nie senang x nak jumpa? Takat gambar je bersepah lah. Haha

Aku xfanatik pada bunga aku xtahu pasal bunga sangat so nie je yg mampu aku huraikan. Hahah ok bye !

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome