rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 4 October 2014

CABARAN 30 HARI: hari ke 30 - perkara yg menarik yg aku bangga pd tahun ini

Assalamualaikum w.b.t

Lambat gilaaa iolsss update cabaran 30 hari yooo. Sebab I baru habis movie marathon yooo. 10 star I give for both of the movie. The maze runner and dracula untold. Best awesome. I loikeee ! ok lari dr tajuk asal. Haha

So perkara apakah yg buat aku bangga pada tahun ini? Semestinya bila aku diserapkan ke hospital kerajaan sebagai seorang staff nurse. Dr dulu ini bukan jiwa aku. Dr dulu aku dah bgtwu budak2 aku family members aku, aku xmungkin jd staff nurse.

Sebab dulu aku fikir pointer mesti nak awesome. Sumpah gua cakap gua belajar main2. Selalu ponteng kelas selalu tidur dlm kelas selalu mengulau time praktikal suka melawan ckp pengajar. Dan aku xsangka, dr kedegilan aku tu, aku dah berjaya jd org sekarang. So the point here, ilmu bukan pd pointer begitu jugak rezeki. Kalau kau tahu pointer aku keseluruhan, u will be shock. Haha
INTAKE: 20/01/2014
TEMPAT BERKHIDMAT: HOSP. KUALA LUMPUR
JAWATAN: JURURAWAT TERLATIH GRED U29

Aku bahagia buat mereka bangga. Terima kasih ibu ayah siblings kesayangan para pengajar rakan seperjuangan dan pemberi semangat iaitu arwah atuk. Tanpa kalian, aku mungkin xberdiri di sini sbg aku yg sekarang. :')

2 comments:

Hafiz Hafizol said...

Allah... syukurnya murah rezeki awak Hana..

Gee Lion said...

congrats cik hana.. betul, memang murah rezeki awak.. =)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome