rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 4 October 2014

CABARAN 30 HARI: hari ke 31 - apa yg aku dapat dengan berblog

Assalamualaikum w.b.t

First of all, I would like to wish salam aidil adha utk kalian semua dr aku gadis perantauan. Sobs sobs. Malam raya aku malam pertama for night duty. Sedihh wooo sebab sedara ramai balik. Walaupown dekat melaka raya Aidiladha xmeriah. Huhu

Ok apa yg aku dpt dr berblog?

1. kepuasan. Kalau kau dah minat dalam menulis, jd kau tulis cerita apa pown dekat blog kau sendiri kau akan rasa awesome. Haha

2. Kenal lebih ramai blogger hebat. Dulu masa baru berjinak2 aku xkenal ben ashaari aku xkenal yuyu zulaikha and so on. Dan dengan berblog aku dpt ramai kawan blogger yg sporting. Nak Mention satu2 macam ramai sgt. Haha Tp bila dapat berjumpa lg Uolsss??

3. Kepakaran dlm dunia IT semakin melonjak. Cehhh poyo. Haha dulu masa mula2 berjinak dlm dunia blogger, aku xtahu main coding sangat. So bila dah tahu sikit2 mula lah rasa nak edit je blog jd cantik. Haha tp xsehebat dayang deno.

4. Dapat release tension. Sebab kadang2 org tak faham apa yg aku tulis. Tp sebenarnya biasan dan kiasan setiap pena aku kadangkala ia sebenarnya adalah jiwa aku yg aku cuba sampaikan. Contoh, melalui puisi kosong.

5. Perkongsian ilmu. Padahal apa je ilmu yg aku pernah kongsi? Haha aku dah xada lappy. Dah jahanam. Xdapat nak sharing apa2 ilmu berkaitan bidang aku plus aku busy dengan shift duty kan. Haihhhh

Ok. Tu je kot. Huwaaa rasa mcm nak balik melaka je tp ibu tak bg. Sebab takut penat dan terkejar2 pulak sebab esok keje malam kan. Ok bye. Selamat bercuti uolsoss. 

#Cabaran 30 hari tamat

Nahhh gua Tayang Muka Hensem Gua. Kbye.

3 comments:

Gee Lion said...

Yg nombor 4 tu; setuju sangat-sangat-sangat.. Hehehe.. =)

Hafiz Hafizol said...

so bila kita boleh jumpa nie ? hahaha

Sally Samsaiman said...

semoga makin sukses lepas ni Hana! :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome