rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 26 October 2014

POETRY - sembunyi

lari
jauh dari sepi
sembunyi
pergi dari dia yang beronar duri
tak tahu sejauh mana
tak pasti sampai bila
yang aku tahu
aku belum bersedia
untuk berdepan dengan dia
umtuk sekali lagi merasa derita
cukup
aku belum yakin
dan dia
telah pergi bersama rasa yang mati
konklusi yang tiada nyawa


ya. aku lebih cintakan silam berbanding masa hadapan
kerana pada kenangan ada kita
kau...aku... :)

6 comments:

Gee Lion said...

kekalkan kenangan yg ada..
jangan tercoret satu lagi kisah pahit yang memadam segala kenangan manis yg pernah terbina..

peluang kedua?
sometimes, it's now.. or never..
:')

Nabihah said...

follow blog bihah balik
http://inibelognabihah.blogspot.com dan like facebook fan page bihah terima kasih

Nadratul Syazwana said...

Siapakah yang kak Hana maksudkan ni? Ehe

Pha Is said...

barang yg lepas usah dikenang.. hehehe

Cik Anggur said...

http://inibelogcikanggur@blogspot.com
04/12/14 07:48
cik anggur: saya dah follow blog ini dan like facebook page,kalau sudi like page blog saya dan follow blog saya

Cik Anggur said...

http://inibelogcikanggur@blogspot.com
04/12/14 07:48
cik anggur: saya dah follow blog ini dan like facebook page,kalau sudi like page blog saya dan follow blog saya

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome