rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 8 October 2014

throwback program transformasi minda bil 7/14 (9/9/2014-15/9/2014)

Assalamualaikum w.b.t

kisah ini walaupown dah berlalu. tetap aku rindu sehingga hari ini. aku tak tahu kenapa. sebab budak2 nya yang sporting yang boleh accept mulut aku yang terlebih ramah nie kot. hoho

 ok. this is my roomate masa dekat pasir mas. hoho


hari kedua bersama. geng ED dengan dua makhluk asing dekat belakang tu tapi sekarang dah jadi macam satu keluarga dah. haha


hasil banner mereka
tapi lagu hasil dari aku dengan syaza. nak dengar aku nyanyi ke?
sumbang nanti. haha

 penat dengan game. tapi hakikatnya. kami lagi suka game dr kelas.
sebab tu rasa mcm nak pergi lagi. haha

 aku asyk dengan dia je. shift pown sama. pergi kerja pown sama. dapat kursus pown sama. :)

GAME

 F1. baju f1 terbaik jatuh kepada kumpulan semut warrior ! kumpulan aku la tu.
1000 markah utk group kami. hahah erkkk =="


 bersiap sedia utk race? ahaksss. !

 cuba teka game apa? kreatif betul semua game en awal weyhh. game nie di mana kau kena buat roda menggunakan kertas dan kau berjalan di dalam roda tu di atas jalan raya. macam kereta kebal tu haa. dan make sure roda kertas tu tak koyak. kau gilaa?? haha tp tidak. game nie menggunakan minda. first time kelas yang game sahaja. i like ! haha

banyak lagi game tapi sebab sibuk bermain tak ada gambau yg boleh aku update. haha

game nie. korang pernah main? cuba lah. cubalah. nescaya otak kanan kalian akan berfungsi dengan baik. haha yeayyy pantas kan aku? kau tak tahu atas stage tu kaki aku mcm nak tercabut tahan gigil. nervous punya pasal. haha

BIRTHDAY SUPRISED
 
suprised birthday utk bulan september. konon night walk ea? huhhh ok nanti aku cerita macam mana ianya boleh terjadi. dan benda paling funny kot bila mana aku jadi tontonan bahan gelak dorang. arghhh -_-
 
MALAM DINNER

bersama penyelaras program yang gedik, en zhar.
dengan dia aku tak boleh nak ngam. asyik nak gaduh je. sebab aku suka berdebat. dia pulak xboleh nak kalah. -_-

Nie Pulak ketua kumpulan aku. Dia seorang yg berdedikasi pd anak buah walaupown Xada Lah banyak sgt idea yg dia Curahkan.  Haha lepas program dah Tamat pun dia Masih nak Aktifkan kami semua Dengan mcm2 program. First Event Dah habis mcm I city Hr Tu. Next Even Pulak Sg Chilling. Tak Sabar dowhhh. huhu dia Single lagi. mari2 sila2. haha

 wan. dia nie pangkat abg sebenarnya. umur 26. kurus kan? tp dia kuat. bawak motorbike woo. haha aku dengan dia. ada satu yang sama. suka berpuisi.

kalau senyuman ini ikhlas
engkaulah orangnya yang aku mahu tujukan
ya, engkau
tapi ianya palsu topengan semata
macam mana?
my group. semuttttt warrior !! haha
"it's ok it's alright, come on semut fight3!
semuttttt warrior!!"
kami punya cheers song. haha

lorat je en zhar. haihhh yg sebelah nya tu en firdaus. :)

orang2 kuat HKL. pembangun negara. :)

 
 kami. tapi bukan semua yang ada. ini baru suku peserta. yang lain sama ada sibuk makan atau berselfie. haha yg penting semua kaki selfie.  love them :)

bersama penyelaras program. senja nan merah by ziana zain dan awie.

HARI TERAKHIR

sebelum bergerak pulang ke HKL.
semasa perhentian di gua musang utk makan.

nie la penghulu kami sepanjang program.sedang mencari isteri. sila2 beratur isi borang. haha :D

VIDEO DIRECTED BY ASHA HANA DAN AISYAH THE E.L.F (geng ED)

kak eca dengan rela hati jadi volunteer utk siap kan video nie utk tayangan audience masa malam dinner. tapi aku dipaksa sebenarnya hanya semata2 aku blogger. haihhh kalau aku cakap aku xnak time tu kompom tiket akan diberikan pada aku utk pulang ke HKL dan serta merta "anda gagal kursus nie." itulah ayat en zhar. menyampah aku dengar. haha

tujuan program transformasi minda diadakan? satu pendekatan untuk memberi pendedahan penyesuaian minda bagi penjawat awam di peringkat awal pelantikan dalam perkhidmatan awam.
 baca selanjutnya mengenai PTM di SINI.

ok. nanti aku update lagi yoww. nak join GA yg aku sponsor pown tak sempat. adik nad sayang, nanti kak hana join ea? hehe k bye. :D 

2 comments:

Ahlam Miera Amirul Shafie said...

hello... muka ketua kumpulan awk 2 mcm senior sy dlm ROTU dululah dkt UUM.. nama dia rohaizat klu xsilap sy.... kami panggil sir. izzat...hehehe

pelanduk dua serupa kot hehehehe

Gee Lion said...

rindu pulak kenangan join course yg berbaur macam ni.. sampai sekarang kalau ingat tersenyum2.. dua bulan tu.. macam2 perkara pahit & manis.. memang tak leh lupa.. :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome